Merkevare–
bygger

Jeg har brukt over 25 år i kommunikasjonsbransjen, hvor det siste tiåret har vært viet til å hjelpe modige merkevarer å sikte høyere.

Fra Vipps og Gjensidige til Aker Solutions, Mastercard og Hurtigruten Svalbard, har merkevarene jeg har jobbet med satt sine spor.

Enten det er å skape nye konsepter som Innom på Grünerløkka eller utvikle strategier for globale giganter som Mastercard, er målet alltid det samme: å bygge en merkevare som ikke bare sier noe, men betyr noe.

Jeg tror på merkevarer som får deg til å føle noe – de som tør å være tydelige, autentiske og modige. Sammen skal vi sørge for at strategien din ikke bare er en samling velpolerte ord på papir, men et veikart du kan aktivere fra dag én. Min erfaring? Jeg bruker den til å hjelpe selskaper som er ferdige med å hviske og klare til å brøle.

Jeg er ikke her for å overvelde deg med prosesser eller drukne deg i bransjeord. Jeg snakker ditt språk og holder meg til det som virker.

Så, hvis du er klar for å ta merkevaren din til neste nivå, er jeg klar.

La oss skape noe som virkelig betyr noe.