




















Kortreist Merkevarestrategi
Norske bedrifter kaster bort millioner på importerte merkevareløsninger som aldri vil fungere i vår flate organisasjonskultur. I stedet for å fortsette denne meningsløse syklusen, er det på tide å utnytte våre unike konkurransefortrinn.
Den norske modellen, med sin flate struktur, korte beslutningsveier og høye grad av medarbeiderinvolvering, danner et perfekt grunnlag for autentisk merkevarebygging. Men bare hvis du tør å utnytte det. Ved å bygge merkevarestrategier som harmonerer med vår egen bedriftskultur, kan vi skape noe som er både mer effektivt og langt mer bærekraftig enn hva importerte strategier noensinne vil bli.
Kortreist merkevarestrategi er en håndbok for deg som har ansvar for merkevaren i en norsk liten eller mellomstor bedrift.
Norske bedrifter kaster bort millioner på importerte merkevareløsninger som aldri vil fungere i vår flate organisasjonskultur. I stedet for å fortsette denne meningsløse syklusen, er det på tide å utnytte våre unike konkurransefortrinn.
Den norske modellen, med sin flate struktur, korte beslutningsveier og høye grad av medarbeiderinvolvering, danner et perfekt grunnlag for autentisk merkevarebygging. Men bare hvis du tør å utnytte det. Ved å bygge merkevarestrategier som harmonerer med vår egen bedriftskultur, kan vi skape noe som er både mer effektivt og langt mer bærekraftig enn hva importerte strategier noensinne vil bli.
Kortreist merkevarestrategi er en håndbok for deg som har ansvar for merkevaren i en norsk liten eller mellomstor bedrift.
Norske bedrifter kaster bort millioner på importerte merkevareløsninger som aldri vil fungere i vår flate organisasjonskultur. I stedet for å fortsette denne meningsløse syklusen, er det på tide å utnytte våre unike konkurransefortrinn.
Den norske modellen, med sin flate struktur, korte beslutningsveier og høye grad av medarbeiderinvolvering, danner et perfekt grunnlag for autentisk merkevarebygging. Men bare hvis du tør å utnytte det. Ved å bygge merkevarestrategier som harmonerer med vår egen bedriftskultur, kan vi skape noe som er både mer effektivt og langt mer bærekraftig enn hva importerte strategier noensinne vil bli.
Kortreist merkevarestrategi er en håndbok for deg som har ansvar for merkevaren i en norsk liten eller mellomstor bedrift.
Make it stand out
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business.
Build it
Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world.
