Bilde 1 av 4
Bilde 2 av 4
Bilde 3 av 4
Bilde 4 av 4
Arbeidsbok Kjernehistorie (digital)
Slik skriver du en effektiv kjernehistorie
En praktisk arbeidsbok for å erstatte tomme verdier med historier folk husker
Arbeidsbok handler om å skape en merkevare folk faktisk husker
Bare 23% av ansatte kan knytte verdiene til sitt daglige arbeid. Under halvparten husker sine egne kjerneverdier. 70% kan ikke gjengi hovedpunktene i bedriftens strategi.
Hva er poenget med flotte ord på veggen som ikke fører til handling?
Denne arbeidsboken viser deg hvordan du erstatter tomme verdier med en kjernehistorie folk faktisk husker – og bruker.
Du vil få praktiske verktøy for å:
Samle innhold gjennom syv strukturerte elementer
Skrive en historie som treffer følelser, ikke bare fakta
Holde historien kort og kraftfull (150-250 ord)
Selge kategorien før du selger produktet
Håndtere motstand mot den nye tilnærmingen
Måle om historien faktisk fungerer i organisasjonen
Integrere historien i alle deler av virksomheten
For hvem?
Arbeidsboken er skrevet for deg som jobber med merkevarebygging i norske små og mellomstore bedrifter. Du er lei av verdier som ikke betyr noe. Du vil ha noe folk faktisk husker og bruker. Du forstår at historie er kraftigere enn lister.
Hva får du?
En komplett arbeidsbok med:
En 90-minutters metode for å komme raskt i gang
Syv elementer som bygger en sterk kjernehistorie
Fem prinsipper for kraftfull historiefortelling
Konkret eksempel fra en norsk bank
Strategier for å møte intern motstand
Fem spørsmål for å måle effekt
Sjekkliste for å sikre at du er på rett spor
Tilpasset norske forhold
Arbeidsboken tar hensyn til flat struktur hvor alle må kunne ta beslutninger basert på samme grunnlag. Kjernehistorien fungerer som et kompass – ikke som et regelverk.
Start i dag
Du trenger ikke fancy presentasjoner eller dyre konsulenter. Bare 90 minutter, din kunnskap om bedriften og vilje til å fortelle den sanne historien. Arbeidsboken viser deg hvordan.
Format: PDF – lastes ned umiddelbart etter kjøp
Slik skriver du en effektiv kjernehistorie
En praktisk arbeidsbok for å erstatte tomme verdier med historier folk husker
Arbeidsbok handler om å skape en merkevare folk faktisk husker
Bare 23% av ansatte kan knytte verdiene til sitt daglige arbeid. Under halvparten husker sine egne kjerneverdier. 70% kan ikke gjengi hovedpunktene i bedriftens strategi.
Hva er poenget med flotte ord på veggen som ikke fører til handling?
Denne arbeidsboken viser deg hvordan du erstatter tomme verdier med en kjernehistorie folk faktisk husker – og bruker.
Du vil få praktiske verktøy for å:
Samle innhold gjennom syv strukturerte elementer
Skrive en historie som treffer følelser, ikke bare fakta
Holde historien kort og kraftfull (150-250 ord)
Selge kategorien før du selger produktet
Håndtere motstand mot den nye tilnærmingen
Måle om historien faktisk fungerer i organisasjonen
Integrere historien i alle deler av virksomheten
For hvem?
Arbeidsboken er skrevet for deg som jobber med merkevarebygging i norske små og mellomstore bedrifter. Du er lei av verdier som ikke betyr noe. Du vil ha noe folk faktisk husker og bruker. Du forstår at historie er kraftigere enn lister.
Hva får du?
En komplett arbeidsbok med:
En 90-minutters metode for å komme raskt i gang
Syv elementer som bygger en sterk kjernehistorie
Fem prinsipper for kraftfull historiefortelling
Konkret eksempel fra en norsk bank
Strategier for å møte intern motstand
Fem spørsmål for å måle effekt
Sjekkliste for å sikre at du er på rett spor
Tilpasset norske forhold
Arbeidsboken tar hensyn til flat struktur hvor alle må kunne ta beslutninger basert på samme grunnlag. Kjernehistorien fungerer som et kompass – ikke som et regelverk.
Start i dag
Du trenger ikke fancy presentasjoner eller dyre konsulenter. Bare 90 minutter, din kunnskap om bedriften og vilje til å fortelle den sanne historien. Arbeidsboken viser deg hvordan.
Format: PDF – lastes ned umiddelbart etter kjøp